Soms verstop ik me voor de wereld. Heel even maar, omdat het me overweldigt. Omdat het even te intens is. Omdat het teveel wordt in mijn hoofd. Dan moet ik even schuilen. Schuilen in mezelf. Zodat het hoofd weer leeg wordt en het hart weer vol. Dan kan ik de wereld weer vol hartelust aan.
©2026 Foxfictie

Geef een reactie